13 حقیقت جالب در مورد آرم ماشین ها

۱۰ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

طراحی لوگوی ماشین شوخی نیست. یک لوگو باید نشان دهنده نام تجاری، طرح بازاریابی، انگیزه پشت شرکت، چرایی منحصر به فرد بودن آن باشد، اطمینان حاصل کند که با لوگوهای دیگر شرکت ها متفاوت است و در نهایت اختصاصی باشد!
لوگوها به نمادهای وضعیت تبدیل شده اند، اما در واقع عمق بسیار بیشتری از آنچه که فکرش را بکنید دارند. بنابراین، اجازه دهید 13 حقیقت جالب درباره آرم ماشین ها و معنای واقعی آنها را بررسی کنیم!

 

  1. Audi

نشان آئودی با چهار حلقه خود یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان آلمانی را نشان می‌دهد. این نماد ادغام در سال 1932 از چهار شرکت سازنده خودروهای موتوری مستقل است: آئودی، DKW، Horch و Wanderer. این شرکت ها ریشه AUDI AG امروزی را تشکیل می دهند.

2. تویوتادر سال 1990، تویوتا اولین آرم سه بیضی را روی خودروهای آمریکایی معرفی کرد. تویوتا بیضی نماد اتحاد قلب مشتریان ما و قلب محصولات تویوتا است. فضای پس زمینه نشان دهنده پیشرفت تکنولوژیکی تویوتا و فرصت های بی حد و حصر پیش رو است.
3. بی ام و
گفته می شود لوگوی فعلی BMW از طراحی دایره ای یک پروانه چرخان هواپیما الهام گرفته شده است. جعبه‌های چکر سفید و آبی ظاهراً نمایانگر یک تیغه ملخ سفید/نقره‌ای است که در برابر آسمان آبی روشن می‌چرخد.  
4.لامبورگینی
لوگوی لامبورگینی نمادی از شخصیت زودیاک بنیانگذار - ثور یا گاو نر است. عشق فروچیو به گاوبازی در لوگو به تصویر کشیده شد و خودروهای لامبورگینی سبک خود را از گاوهای نر معروف می گیرند. گاو طلایی آماده برای گاوبازی روی سپر سیاه رنگ با عنوان طلایی "لامبورگینی" در بالا به تصویر کشیده شده است.  
5.تسلا
آرم تسلا برای نشان دادن سطح مقطع یک موتور الکتریکی "T" به عنوان یکی از قطب هایی که از روتور موتور بیرون می آیند در نظر گرفته شده است، با خط دوم در بالا نشان دهنده بخشی از استاتور است6. فوردلوگوی فورد یک شکل بیضی مسطح است که در چندین رنگ آبی و سفید طراحی شده است. امضای شیک معروف هنری فورد در بیضی شکل تعبیه شده است. 
 7. شورلت
لوگوی «پاپیون» شورلت مدت‌هاست که یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان خودرو در تاریخ را نشان می‌دهد. این نماد میراث و چشم انداز خودروهای شورلت است و از سال 1913 بر روی مدل ها در نمایندگی های شورلت استفاده شده است.
  8. فراری
نماد معروف فراری یک اسب پرش سیاه روی زمینه زرد است که معمولاً با حروف S F برای اسکودریا فراری است. این اسب در اصل نماد کنت فرانچسکو باراکا، یک "آسو" (آس) افسانه ای نیروی هوایی ایتالیا در طول جنگ جهانی اول بود که آن را در کنار هواپیماهای خود نقاشی کرد.
  9. جگوار
جگوار قرار بود نماد ارزش‌های اصلی شرکت باشد: ظرافت، ظرافت، عملکرد، قدرت و جاه‌طلبی برای حرکت رو به جلو.
10. رولز رویس
این نماد به معنای روح این ماشین است، یعنی سرعت همراه با فقدان لرزش، سکوت، و مهار اسرارآمیز نیروی عظیم و یک موجود زنده زیبا و فراوان.  
11.ولوو
لوگوی ولوو، دایره‌ای با فلش نشان‌دهنده، یک نماد شیمیایی باستانی برای آهن است 
 12.موتور تاتا
لوگوی تاتا نماد سیالیت و سازگاری است. همچنین گفته می‌شود که چشمه‌ای از دانش یا درخت اعتمادی را به تصویر می‌کشد که مردم می‌توانند زیر آن پناه بگیرند. رنگ آبی در لوگوی تاتا نشان‌دهنده برتری، قابلیت اطمینان و قدرت محصولات این شرکت است.
13. هیوندای
در حالی که "H" در لوگوی خودروی هیوندای به معنای نام شرکت است، اما همچنین یک تصویر سبک است: تصویری از دو نفر که در حال دست دادن هستند. یکی نماینده شرکت و دیگری مشتری راضی است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.