طراحی ست و اوراق اداری

طراحی و ساخت لوگو

طراحی ست و اوراق اداری

۷ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
شاید برای شما هم اتفاق اُفتاده باشد که وقتی سربرگ یک شرکت را دیده‌اید احساس کرده‌اید که یک مجموعه‌ی بسیار حرفه‌ای در پشت آن در حال فعالیت هست. این دقیقاً همان اتفاقی است که یک تیم طراحی برند به دنبال آن است. مهمترین ویژگی یک ست اداری استاندارد، استفاده‌ی یکپارچه و هماهنگ از عناصر هویتی برند در طراحی آن است به طوری که وقتی مشتری با اجزای مختلف ست اداری مانند کارت ویزیت، سربرگ و برگه های یادداشت مواجه می‌شود، عمیقاً احساس کند هماهنگی خاصی بین آنها وجود دارد. یک ست اداری استاندارد در غیاب شما می‌تواند احساس خوبی در مشتریان شما نسبت به برند و کسب و کارتان ایجاد کند و به نوعی سفیر و نماینده خوبی برایتان باشد.
جهت سفارش طراحی ست و اوراق اداری و طراحی بسته بندی محصولات با آرمکده تماس بگیرید.
از آن جایی که بخش زیادی از جلسات و ارتباطات در دنیای امروز به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، در سال‌های اخیر طراحی ست اداری اهمیت بیشتری پیدا کرده است به نحوی که بسیاری از شرکت‌های معتبر دنیا که ارزش بالایی برای برند خود قائل هستند، توجه بیشتری به این موضوع نشان داده‌اند.
با ست اداری، ذهنیت مشتری را گام‌به‌گام تغییر دهید!
مشاهده‌ی طرح جذاب و اصولی یک بیزینس‌کارت می‌تواند به راحتی این انگیزه را در یک مشتری ایجاد کند که برای سفارش کار در دفتر کار شما حاضر شود. در ادامه وقتی که او نیاز به برگه‌های یادداشت پیدا می‌کند تا از محتوای این جلسه‌ی کاری یادداشت بردارد، اگر اصول طراحی ست اداری را به خوب رعایت کرده باشید، با دیدن طرح برگه‌های یادداشت شما به یاد طرح بیزینس‌کارت خواهد افتاد و اینجاست که کم‌کم احساس خوبی نسبت به کسب و کار شما در ذهن او شکل خواهد گرفت. اگر این گفتگو در نهایت به نوشتن پیش‌نویس قرارداد در سربرگ شرکت برسد، آنگاه ذهنیت و احساس خوب او قوی‌تر خواهد شد و در مجموع، قدرت و یکپارچگی خاص را در کسب و کار شما مشاهده خواهد کرد. همین روند به ظاهر ساده است که فلسفه‌ی طراحی ست اداری را تشکیل داده و حضور و تأثیر آن در لحظه به لحظه‌ی یک کسب و کار موفق را به خوبی نشان می‌دهد. این روند نشان می‌دهد که هر یک از اجزای ست اداری، نقش خاصی در فرآیند کسب‌و‌کار دارند و باید رسالت حرفه‌ای خود را به انجام رسانند.
از یک ست اداری چه انتظاری باید داشته باشید ...
یک طرح اصولی برای ست اداری باید بتواند با تحلیل ژنتیک برند و با رعایت استاندارهای بین‌المللی، شخصیت برند را به خوبی به مخاطب خود منعکس کند و ویژگی‌های زیر داشته باشد:
 
عدم استفاده از تمپلیت‌های آماده و منحصر به فرد بودن
طراحی هر یک از اجزا متناسب با کارکرد حرفه‌ای آن
همخوانی با عناصر بصری برندینگ مانند لوگو، رنگ و پترن
انتخاب رنگ‌بندی متناسب با رنگ سازمانی
سادگی و جذابیت بصری
قابلیت چاپ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.