نکات لازم در طراحی بروشور

طراحی و ساخت لوگو

نکات لازم در طراحی بروشور

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

بروشورها یک انتخاب عالی برای گفتن بیشتر در مورد کسب و کار شما هستند. خواه به دنبال ارائه اطلاعات دقیق تری در مورد خدمات خود باشید، از آن به عنوان منو استفاده کنید یا به سادگی ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کنید، یک بروشور فضایی را در اختیار شما قرار می دهد تا داستان خود را بگویید. و ساختن آنها ساده تر از آنچه به نظر می رسد است. فقط این مراحل را دنبال کنید تا بروشوری ایجاد کنید که باعث افتخار شما شود.
برای سفارش سررسید ۱۴۰۲ و سالنامه ۱۴۰۲ در واحد سالنامه برگ کلیک کنید.
 
قبل از اینکه شروع کنید
برای ایجاد یک بروشور منحصر به فرد در مورد کسب و کار خود، به محتوایی نیاز دارید. بنابراین قبل از شروع، یک پوشه ایجاد کنید که در آن موارد ضروری را در اختیار داشته باشید:
 
لوگو: اگر لوگو دارید، نسخه با بالاترین وضوح را می خواهید تا به خوبی چاپ شود. بدون آرم؟ خدمات طراحی لوگو ما را بررسی کنید.
 
تصاویر: تعدادی از بهترین عکس های محصولات و خدمات خود را انتخاب کنید. و شاید حتی یکی از خودتان یا تیمتان. باز هم مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند.
بیشتر در مورد لوگو و کیفیت تصویر.
 
کپی (متن): پیام شما مهم است، بنابراین کمی وقت بگذارید تا پیش‌نویس آنچه می‌خواهید بگویید – بعداً می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید. نسخه شما باید شامل این اصول اولیه باشد:
 
مقدمه/درباره ما - بروشور فرصتی است برای گفتن بیشتر در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی را مطرح می کنید - خواه این قابلیت اطمینان، خدمات شخصی یا محصولات با کیفیت باشد. سعی کنید روی یک یا دو پیام کلیدی تمرکز کنید.
اطلاعات محصول/خدمات - تمام اطلاعات ضروری خود را در مورد آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد آماده کنید. به تقسیم آن به دسته‌ها کمک می‌کند، بنابراین اسکن و هضم آن آسان‌تر است.
جزئیات تماس - به مشتریان بگویید چگونه با آنها تماس بگیرند و ساعات کاری خود را درج کنند. نکات نوشتن بیشتر را در اینجا دریافت کنید.
ایجاد بروشور شماهنگامی که نسخه پیش نویس، لوگو و تصاویر خود را آماده کردید، آماده ایجاد بروشور خود هستید.  قالب خود را انتخاب کنید:به محتوای خود نگاه کنید و در مورد هدف بروشور خود فکر کنید تا تصمیم بگیرید که آیا دو تا، سه تا یا Z-fold بهترین کار را برای شما دارد. اگر در حال ایجاد یک منو هستید یا می خواهید اطلاعات دقیق زیادی داشته باشید، tri-fold می تواند انتخاب خوبی باشد. در حالی که اگر می‌خواهید تصاویر برجسته بزرگی را بگنجانید، یک دوتایی ممکن است فضای بیشتری به شما بدهد. نکته: یک تکه کاغذ بردارید، آن را در یکی از این قالب ها تا کنید و تقریباً آنچه را که روی هر پانل قرار می دهید یادداشت کنید. این به شما کمک می کند تا طرح را تجسم کنید و بهترین قالب را انتخاب کنید.یک قالب طراحی را انتخاب کنید:بسیاری از قالب های طراحی حرفه ای در دسترس هستند. شما می توانید بر اساس صنعت خود فیلتر کنید، سپس رنگ های خود را انتخاب کنید یا لوگوی خود را آپلود کنید تا یک پالت رنگی منطبق را پیدا کنید. برای داشتن ظاهری تمیز به یک یا دو رنگ اصلی بچسبید.مطالب خود را بچینید:هنگامی که قالب خود را دریافت کردید، می توانید شروع به پر کردن آن با محتوای خود کنید و در حین انجام آن را ویرایش کنید. از عناوین برای شکستن متن خود استفاده کنید و در حالت ایده آل فقط به یک یا دو فونت بچسبید تا خواندن آن آسان باشد. برای جابجایی چیزها وقت بگذارید و گزینه های مختلف را امتحان کنید.کاغذ خود را انتخاب کنید و تمام کنیدوقتی از چیدمان و ظاهر خود راضی هستید، کاغذی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با سبک بروشور شما مطابقت دارد - با در نظر گرفتن نحوه استفاده از آن. اگر می‌خواهید چندین بار از آن‌ها استفاده مجدد کنید، منوها باید محکم باشند، براق برای رنگ‌های زنده و عکس‌های بزرگ به خوبی عمل می‌کند. نکات بیشتری در مورد انتخاب کاغذ دریافت کنیدبروشور شما برای شما کارساز باشدوقتی می بینید که بروشور خود به صورت چاپی زنده می شود، هیجان انگیز خواهد بود، اما پاداش واقعی زمانی حاصل می شود که شروع به کارکردن آن کنید. می‌توانید برای جذب مشتریان بالقوه، آنها را در مکان‌هایی که به خوبی انتخاب شده‌اند نمایش دهید، آن‌ها را در محل کسب‌وکار خود تحویل دهید یا به نمایشگاه‌های تجاری ببرید. هر کاری را که انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که بروشور شما یکی از مغرورترین و همه کاره ترین مواد بازاریابی شماست.بروشور شما برای شما کارساز باشدوقتی می بینید که بروشور خود به صورت چاپی زنده می شود، هیجان انگیز خواهد بود، اما پاداش واقعی زمانی حاصل می شود که شروع به کارکردن آن کنید. می‌توانید برای جذب مشتریان بالقوه، آنها را در مکان‌هایی که به خوبی انتخاب شده‌اند نمایش دهید، آن‌ها را در محل کسب‌وکار خود تحویل دهید یا به نمایشگاه‌های تجاری ببرید. هر کاری را که انتخاب کنید، متوجه خواهید شد که بروشور شما یکی از مغرورترین و همه کاره ترین مواد بازاریابی شماست. 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.