اصول طراحی لوگو شرکت ساختمانی

۱۱ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
چه یک برقکار، لوله کش یا صاحب خانه در یک کسب و کار نوسازی باشید، احتمالاً به یک لوگو نیاز دارید. در واقع با داشتن لوگو می توانید اعتبار خود را به عنوان یک حرفه ای افزایش دهید و از رقبا متمایز شوید. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه ایجاد یک لوگو برای شرکت ساختمانی خود بیندازیم.
برای سفارش طراحی لوگو شرکتی به آرمکده مراجعه کنید.
 
چرا شرکت های ساختمانی به لوگو نیاز دارند؟
احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها دارای لوگو هستند. در واقع، وقتی یک شرکت لوگو ندارد، مشتریان بالقوه ممکن است تعجب کنند که آیا آنها جدی و معتبر هستند یا خیر. بنابراین، اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار ساختمانی هستید، منتظر ایجاد لوگوی خود نباشید.
 نمونه لوگوی ساخت و ساز - آرمکده 
لوگوها برای نشان دادن یک شرکت و ارزش های آن استفاده می شوند. در یک نگاه، باید بتوانیم ایده ای از آنچه این شرکت به عنوان خدمات ارائه می دهد به دست آوریم. هنگام ایجاد لوگوی خود، به خاطر داشته باشید که اگر یک برقکار هستید، لازم نیست از نماد رعد و برق استفاده کنید یا اگر شرکتی دارید که متخصص در نوسازی است، از چکش استفاده کنید. عناصر مختلف می توانند به شما کمک کنند تا نمادی معرف و متمایز ایجاد کنید.پیش تر در مقاله وکتور چیست؟ به معرفی وکتور در طراحی لوگو پرداختیم. 
چگونه برای یک شرکت ساختمانی لوگو ایجاد کنیم؟
برای افزایش شانس خود برای ایجاد یک لوگوی موفق برای شرکت ساختمانی خود، مراحل مختلفی را باید دنبال کنید. خواهید دید، این علم موشکی نیست. نکته مهم این است که به یاد داشته باشید که شما در حال ایجاد یک لوگو برای شرکت خود هستید و نه یک رقیب.
 مرحله اول: تجزیه و تحلیل کسب و کار و بازار شما
اولین قدم برای ایجاد لوگو این است که برای تجزیه و تحلیل کسب و کار ساختمانی خود وقت بگذارید. شما چه سرویس هایی را پیشنهاد می دهید؟ ارزش های شما چیست؟ آیا شما یک تجارت خانوادگی هستید؟ آیا خدمات خود را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می دهید؟ آیا در نوع خاصی از ساخت و ساز تخصص دارید یا می دانید که چگونه کمی از همه چیز را انجام دهید؟ همه این سوالات می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که شرکت ساختمانی شما چگونه از بقیه متمایز است. بنابراین، این عناصر باید در لوگوی شما یافت شوند. سپس، مخاطبان هدف را فراموش نکنید. اگر می خواهید به یک مشتری خاص بپردازید، باید در لوگوی شما دیده شود. 
مرحله دوم: یک نوع لوگو را انتخاب کنید
ممکن است از قبل ایده ای در مورد انواع لوگوهایی که دوست دارید داشته باشید. شاید از قبل ایده خاصی در ذهن داشته باشید. مرحله دوم انتخاب نوع لوگو برای شرکت ساختمانی خود است. هر نوع لوگو دارای مزایا و معایبی است، بنابراین مهم است که قبل از انتخاب نهایی، آنها را بشناسید. برای شروع، آیا متن، نمادها یا هر دو را در لوگوی خود می خواهید؟ کدام جزء را می خواهید تبلیغ کنید: نام شرکت یا نشان خود؟ لوگوهای مونوگرام و امضا فقط متن هستند. سپس آرم نماد وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، آنها از یک نماد ایجاد شده اند. در حالی که لوگوها و نشان های ترکیبی دارای چندین جزء هستند. برای کمک به شما، توجه داشته باشید که اکثر کسب و کارها، به ویژه شرکت های جدید، اغلب لوگوی علامت ترکیبی را انتخاب می کنند، زیرا این لوگو شامل یک نماد و نام شرکت است.
 مرحله سوم: یک پالت رنگ و فونت را انتخاب کنید
فقط به این دلیل که می خواهید یک لوگو برای شرکت ساختمانی خود ایجاد کنید به این معنی نیست که باید رنگ نارنجی را انتخاب کنید. درست است که نارنجی یک رنگ گرم مرتبط با زمینه ساخت و ساز است که به راحتی جلب توجه می کند، اما شما می توانید هر پالت رنگی را هنگام ایجاد لوگو انتخاب کنید. اگر اکثر رقبای شما رنگ نارنجی را برای لوگوی خود انتخاب کرده اند، می تواند جالب باشد که سایه دیگری را انتخاب کنید. همانطور که احتمالا می دانید، رنگ ها معنی دارند. بنابراین، باید مطمئن شوید که رنگی را انتخاب می‌کنید که با پیام و ارزش‌های شما سازگار باشد.
به عنوان مثال، اگر در ساخت خانه های دوستدار محیط زیست تخصص دارید، ممکن است بخواهید از رنگ سبز یا قهوه ای در لوگوی خود استفاده کنید. اگر خدمات نوسازی برای خانه های لوکس ارائه می دهید، بنفش یا مشکی نیز گزینه های خوبی هستند. سپس، پس از انتخاب پالت رنگ، باید فونت ایده آل را برای لوگوی خود انتخاب کنید. خانواده فونت های مختلفی وجود دارد. این مؤلفه مطمئناً می تواند به شما کمک کند تا لحنی را برای لوگوی خود تنظیم کنید، اما همچنین برای پیام خود. فونت‌های سریف می‌توانند به لوگوی شما جلوه‌ای جدی، سنتی و حرفه‌ای بدهند، در حالی که فونت‌های sans-serif مدرن و در دسترس هستند.
چند نمونه از لوگوهای شناخته شده مرتبط با حوزه ساخت و ساز
آیا به دنبال ایده برای لوگوی شرکت ساختمانی خود هستید؟ بیایید نگاهی دقیق تر به سه لوگوی شرکت مرتبط با این حوزه بیندازیم. انبار خانهلوگوی Home Depot ساده و بسیار موثر است. لوگو فقط از نام شرکت تشکیل شده است. با این حال، کنتراست خوب و فونت مناسب نتیجه‌ای را ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که رنگ نارنجی هم در همه جای فروشگاه چه روی لباس کارمندان و چه روی پوسترهای مختلف استفاده می شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم، نارنجی رنگی است که به راحتی جلب توجه می کند. سخت افزار خانهHome Hardware یکی دیگر از فروشگاه های زنجیره ای مرتبط با صنعت ساختمان است که از رنگ نارنجی نیز برای لوگوی خود استفاده می کند.
با این حال، این شرکت لوگوی مونوگرام را انتخاب کرد. آنها با استفاده از اشکال و حروف اول نام شرکت، شبح یک خانه را ایجاد کردند. بنابراین، حتی اگر مردم شرکت را نشناسند، ممکن است مشکوک شوند که مربوط به ساخت و ساز و نوسازی است. Réno-Dépôtهمه شرکت های مرتبط با ساخت و ساز از رنگ نارنجی در لوگوی خود استفاده نمی کنند. فروشگاه سخت افزار کانادایی Réno-Dépôt در عوض نماد چکش را انتخاب کرده است تا نشان دهد که در زمینه ساخت و ساز هستند. نام شرکت نیز در صورت نیاز به رنگ سیاه یا سفید استفاده می شود. در نتیجه، آرمکده صدها نماد مرتبط با دنیای ساخت و ساز دارد. در ویرایشگر، فقط باید روی نماد افزودن کلیک کنید و به تمام نمادهای موجود نگاهی بیندازید. قطعا یکی وجود دارد که نیازهای شما را برآورده کند. سپس، اگر هنوز به دنبال الهام هستید، بدانید که ما یک صفحه ایده آرم برای شرکت های ساختمانی نیز داریم. از خلق کردن لذت ببرید 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.